رفع غبغب با ار اف

رفع غبغب با rf

رفع غبغب با آر اف یکی از تکنیک هایی است که برای از بین بردن افتادگی پوست و چروک و مشکلات این چنینی بکار میرود. بسیاری از افراد به دلایل چاقی و لاغری شدید و همچنین بالا رفتن سن دچار افتادگی در ناحیه زیر چانه خود می‌شوند. افتادگی و چین خوردگی های غبغب بسیار نازیبای بوده و معمولا اعتماد به نفس افراد را میکاهد. برای اینکه غبغب بر روی زیبایی چهره شما تاثیر نگذارد، می‌توانید از آر اف غبغب بهره ببرید تا سلول های چربی این ناحیه را به راحتی از بین ببرید.

استفاده از rf برای درمان غبغب

امواج فرکانس رادیویی تاثیر بسیار فوق العاده ای بر چربی های غبغب دارند و به عنوان یک روش ایمن برای کاهش مشکلات این ناحیه شناخته میشوند. محبوبیت این دستگاه برای جوانسازی صورت و از بین بردن غبغب میان خانم ها و حتی آقایان نیز بسیار است زیرا نتایج را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی نمایان خواهند کرد. غبغب درواقع جزو مشکلات بزرگ برای نازیبایی بشمار می‌رود اما شما می‌توانید با استفاده از آر اف فرکشنال به بهبود بافت پوست خود کمک کنید. مهمترین مسئله ای که در انجام این روش وجود دارد، این است که نتیجه به سرعت نمایان میشود. یکی از علت هایی که افراد ترجیح میدهند برای رفع غبغب از آر اف استفاده کنند، همین مورد ذکر شده، است.

رفع غبغب با ار اف

چه چیزی باعث ایجاد غبغب می‌شود؟

غبغب درواقع یک لایه از جنس چربی است که در زیر چانه به وجود می‌آید و معمولا در اثر افزایش سن و چاقی های بیش از اندازه به وجود می‌آید. به طور کلی چند عامل مختلف برای ایجاد غبغب با همدیگر موثر است. برای اینکه بدانید غبغب چگونه از بین میرود، لازم بود تا با بافت آن آشنایی پیدا کنید. چربی های اضافی در گردن نیز به مرور زمان با افزایش سن تبدیل به غبغب خواهد شد و به دلیل اینکه در بعضی افراد چانه عضله ضعیفی دارد، این افتادگی نیز افزایش پیدا میکند و چربی نمای ظاهری نامناسبی پیدا می‌کند که با عنوان غبغب شناخته می‌شود.

مزایای درمان غبغب با RF

از نظر بالینی ثابت شده است که این روش دارای مزایای فوئق العاده زیادی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت.

  • این تکنیک برای رفع غبغب بدون هیچ دردی انجام می‌شود.
  • آر اف غبغب به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته می‌شود.
  • ایمن و بیسیار موثر در زمینه از بین بردن غبغب
  • با استفاده از آر اف، گردش خون در ناحیه مورد نظر نیز افزایش می‌یابد.
  • بسیاری از اافراد اظهار دارند که به گونه ای پوست غبغبشان تا ناحیه گردن لیفت شده است.

به طور کلی غبغب باعث نازیبایی بسیار شدید برای افراد است که بهتر است در سنین کمتر با استفاده از این درمان غیر تهاجمی برطرف شود. برای برطرف سازی غبغب سایر روش هایی نیز وجود دارد اما معمولا افراد ترجیح می‌دهند از این روش برای رفع آن استفاده کنند و از مزایای آن لذت ببرند. برای اینکه نتایج خوبی از انجام rf غبغب دریافت کنید، حتما آن را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.

برای رفع غبغب چند جلسه آر اف نیاز است؟

برای اینکه بتوانید غبغب خود را به طور کامل بهبود بخشید و درمان را کامل کنید تا تمامی چین خوردگی و افتادگی ها از بین برود، حدود 3 الی 6 جلسه به انجام این تکنیک نیاز دارید. برای اینکه نتیجه را به طور کامل مشاهده کنید، بهتر است تا حتما 6 جلسه را به پایان برسانید.

تخریب سلول های چربی غبغب با آر اف

رفع غبغب با آر اف اینگونه است که جریان الکتریکی از طریق الکترود ها به صورت ایمن روی پوست قرار میگیرد و تا جایی که امکان دارد به عمق نفوذ می‌کند تا پوست را سفت و از حالت افتاده خارج کند.

نکات مهم بعد از آر اف غبغب

درواقع مراقبت های آر اف غبغب با آر اف فرکشنال صورت تفاوتی ندارد و اشخاصی که چندمین تجربه انجام این روش را دارند، با توصیه های مهم آشنایی دارند. شما باید توجه کنید که بعد از آر اف غبغب، در نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید. زیرا پوست در روز های اولیه بسیار حساس است و نور خورشید به سرعت لک را بر سطح پوست ایجاد می‌کند.

همچنین باید توجه داشته باشید که این تکنیک علاوه بر اینکه غبغب را به طور کامل از بین میبرد، موجب کلاژن سازی فوق العاده پوست نیز میشود.

به طور کلی باید توجه کنید که توصیه می‌شود بعد از انجام تمامی این روش های زیبایی، حتما باید نوشیدن آب را در طول روز به بیشترین حد برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط