پی ار پی مو

پی آر پی مو؛ با ریزش مو خداحافظی کنید!

پی آر پی در واقع همان پلاسمای غنی از پلاکت است که برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌شود و نتایج فوق العاده ای را به همراه آورده است. با افزایش خونرسانی در ناحیه پیاز و ریشه مو، ضخامت و کیفیت مو بیشتر می‌شود و تا حد بسیاری ریزش مو قطع می‌شود. خانم ها معمولا بعد از یک جلسه انجام پی آر پی مو تا حدودی نتیجه را مشاهده می‌کنند. با استفاده از prp مو، به طور کل با ریزش مو و کم پشت شدن موی خود خداحافظی کنید. در این مقاله نحوه عملکرد و انجام این تکنیک را ذکر خواهیم کرد.

پی ار پی مو در کامرانیه

پی آر پی مو چیست؟

این روش درمانی که چند سالی است مورد استفاده قرار می‌گیرد، امروزه نتایج فوق العاده ای در درمان ریزش مو برای افراد به همراه داشته است. ترمیم مو با prp در کوتاه ترین زمان تاثیر مثبت خود را گذاشته و معمولا به تعداد جلسات زیادی نیاز ندارد.

نحوه انجام پی آر پی مو

این روش درمانی طبیعی که با پلاسمای غنی شده انجام می‌شود و از سلول های بدن خود فرد برداشته می‌شود، سرعت رشد مو را بالا برده و پرپشتی موها را به مرور زمان در بر خواهد داشت. ریزش موی شما با استفاده از پی آر پی مو به طور قطعی درمان می‌شود. در بهترین مرکز زیبایی در تهران، این روش بسیار زیاد مراجعه کننده دارد که هر یک از آن ها تاثیر بسیار فوق العاده آن را دیده و از طرفداران آن هستند. پی آر پی مو تقریبا به طور کامل جایگزین تکنیک کاشت مو شده است و دیگر نیازی نیست تا برای بازگرداندن موهای ریخته شده خود، از روش های دردناک استفاده کنید.

درمان ریزش مو با پی ار پی

به طور کلی در سه مرحله کوتاه این تکنیک انجام میشود.

مرحله اول prp

مقداری از خون فرد را استخراج کرده و با دستگاه مخصوص فرآوری و آماده سازی می‌کنند.

مرحله دوم prp

خون در سانترفیوژ به سه قسمت تبدیل می‌شود. پلاسمای خالی از پلاکت، پلاسمای غنی از پلاکت و سلول های قرمز خون محصول بدست آمده از قرارگیری خون در این دستگاه هستند.

مرحله سوم prp

پلاسمای غنی از پلاکت را به پوست سر و نواحی که دارای ریزش مو است و یا موی کم پشت دارد، تزریق می‌کنند. متخصص پوست برای شما فاصله زمانی میان جلسات را تعیین می‌کند. این ماده طبیعی موجود در بدن، برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو کاربرد بسیاری دارد.

😲بیشتر بخوانید: رفع چروک با هایفوتراپی

پی آر پی مو چه مزایایی دارد؟

  • پر پشت کردن مناطق کم مو
  • درمان ریزش مو
  • تسریع در رشد مو

3 نکته مهم قبل از انجام prp

اگر از داروی خاصی استفاده می‌کنید، باید حتما این مکمل ها و دارو ها را به پزشک خود بگویید تا دچار عوارض نشوید و در صورت لزوم مصرف آن ها برای موقت قطع شود.

افرادی که قصد انجام پی آر پی دارند، نباید از یک هفته قبل سیگار و قلیان و نوشیدنی الکلی استفاده کنند.

اگر قبل از انجام این روش، بوتاکس پیشانی استفاده کردید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

پی آر پی مو باید چند جلسه انجام شود؟

برای اینکه از این تکنیک، نتیجه کامل بگیرید، باید حتما تعداد جلسات را به پایان برسانید. تعداد جلسات قطعی برای هر شخص بسته به شرایط وی تعیین می گردد اما معمولا 4 جلسه برای هر شخص نیاز است. البته قابل ذکر است که نتیجه تزریق پی آر پی به مو برای جلوگیری از ریزش، حتی بعد از اولین جلسه نیز قابل مشاهده است. غلظت سلول های بنیادی تقریبا 5 برابر بیشتر از حجم موجود در خون کل بدن است. میزان اثرگذاری در هر جلسه بیش از پیش است. تاثیر این روش را افرادی که دارای مو های کم تراکم هستند، سریع تر احساس می‌کنند.

چه افرادی نباید پی‌آر پی انجام دهند؟

پی آر پی روشی خاص بشمار می‌رود که برای برخی افراد مناسب نیست. اگر دارای بیماری خاصی هستید، حتما به پزشک اطلاع دهید تا مشاوره لازم را انجام دهد.

  • وجود بیماری سرطان
  • بیماری های مزمن پوستی
  • سندرم اختلال پلاکت
  • وجود عفونت حاد و یا مزمن در بدن
  • افرادی که دارای پلاکت پایین هستند، نباید از این روش استفاده کنند.

تاثیر پی آر پی بر ریزش مو چقدر است؟

پی آر پی مو نه تنها ریزش مو را بسیار کند می‌کند، بلکه رشد طبیعی مو را افزایش میدهد. تحقیقات نشان داده که افرادی که پی آر پی مو انجام می‌دهند دیگر نیاز به استفاده از بسیاری مکمل های تقویت مو را ندارند. دارو های تقویتی ضد ریزش مو دارای هزینه های بسیار هنگفتی هستند که تنها با پرداخت یک بار هزینه کمتر از آن میتوان تاثیر واقعی روش درمانی جلوگیری از ریزش مو را مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط